Triumph Motorcycles LTD 10 stycznia przedstawił nową odsłonę popularnego modelu Triumph Street Triple. Na 2017 rok model ten będzie miał 765ccm pojemności, i aż 123 KM w wersji RS!

Ten piękny Roadster, w bezkompromisowej formie, otrzymał zupełnie nowy silnik, super nowoczesne wyposażenie, oraz podzespoły najlepszych producentów – Showa, Brembo, Ohlins w standardzie. Nowy Street Triple będzie produkowany w trzech wersjach; S, R i RS. Wersja S osiąga moc 113 KM przy 11250 obr/min., zawieszenie Showa, ABS, programowalną kontrolę trakcji, dwie mapy pracy motocykla – Road i Rain, oraz podwójne sportowe siedzenie, nowoczesny design i sportowe akcenty wykończenia motocykla. Model S jest podstawowym wariantem nowego Streeta, spełniający całkowicie wymagania klientów Triumph wobec motocykla użytkowego na miasto, z nowoczesnym i charakterystycznym zadziornym stylem. Wersja R to nowoczesny sport roadster różniący się od wersji S m.in. mocą i momentem obrotowym (118KM i 77Nm), radialnymi zaciskami hamulcowe Brembo M4,32, wspomaganiem sprzęgła, w pełni regulowanymi zawiasami przednimi i tylnymi Showa, oraz cztery mapy pracy motocykla – Road, Rain, Sport oraz Rider (spersonalizowany), światła dzienne DRL, czy najwyższej jakości wykończenia i sportowe akcenty kanapy, plastyków, i zastosowanych materiałów. To co wyróżnia wersję R od S to także, jak i przede wszystkim nowoczesny wyświetlacz TFT. Ten sam „zegar” jest zastosowany także w najbardziej wypasionej wersji RS. Wyświetlacz TFT z regulowanym kontem ustawienia można dowolnie konfigurować wg układu informacji w zależności od trybów pracy motocykla, np; tryb Sport koncentruje się bardziej na obrotomierzu i wrzuconym biegu, a Rain na prędkościomierzu. Ekran ma możliwość zmiany kontrastu tak by zapewnić maksymalną czytelność i widoczność, w tym tryb auto który zmienia kontrast za pomocą czujnika światła. Na koniec wyświetlacz ma różne możliwości konfiguracji menu wg własnych ustawień i potrzeb. W końcu przechodzimy do Street-a RS….

Wersja RS, poza wspomnianym wyświetlaczem TFT, różni się od poprzednich wersji Street-a przede wszystkim mocą i momentem – 123 KM, przy niecałych dwunastu tysiącach obrotów na minutę! Moment obrotowy osiąga wartość 77Nm, przy 10800 obr/min! Dodatkowo RS posiada wyposażenie wersji R oraz – najdoskonalszy radialny racingowy hebel Brembo M50 Monoblock, radialną pompę hamulcową Brembo MCS, w pełni regulowane zawieszenie przednie Showa, tylny zawias Ohlins, quckshifter, oraz dodatkową mapę Track – tryb torowy (oraz mapy jak w wersji R czyli Road, Rain, Sport, Raider). Tak wyposażone Street Triple zawojują rynek od połowy roku, dostępne już będą od czerwca.

Nowy Street Triple 765 jest odpowiedzią producenta na potrzeby coraz bardziej wymagających klientów, a zastosowane materiały, rozwiązania techniczne, jakość wykończenia połączony z bezkompromisową formą i stylem stawiają go na pierwszym miejscu w swojej klasie i segmencie motocykli miejskich. Street Triple 765 nie jest „gołą” i budżetową wersją motocykla sportowego, Street Triple 765 jest klasą samą w sobie wyznaczającą trendy, podobnie jak Trumph jest marką motocykli budujących historię jednośladów od ponad 100 lat. Street Triple 765 jest motocyklem dla Ciebie……/AD/

MY17-Street-Triple-Dynamic-Banner1 MY17-Street-Triple-RS-Engine-banner3 MY17-Street-Triple-GearPositionIndicator 530A9197 0O6A5493 530A1863_crop_definitive 530A1604_crop1 0O6A4648_engine_crop 0O6A5517 530A1863_150DPI 530A1604_crop2 MY17-Street-Triple-R-SAClutch BA8I9240_150DPI MY17-Street-Triple-S-A2LAMS MY17-Street-Triple-RS-BodyDeatials MY17-Street-Triple-R-Seatdetails 530A0739_GRD_detail MY17-Street-Triple-R-Hnadling IMG_9396_stability MY17-Street-Triple-Suspension 530A8477_seat_height